<h1><a href="http://www.gorgol.pl/index.php?dzial=o_firmie_01">O firmie</a></h1> - artykuły fryzjerskie,akcesoria fryzjerskie
<h1><a href="http://www.gorgol.pl/index.php?dzial=produkty">Nasze produkty</a></h1> - szczotka do włosów, fryzjerstwo
<h1><a href="http://www.gorgol.pl/index.php?dzial=uslugi_01">Usługi dodatkowe</a></h1> - artykuły fryzjerskie,akcesoria fryzjerskie
<h1><a href="http://www.gorgol.pl/index.php?dzial=pobierz">Do pobrania</a></h1> - artykuły fryzjerskie,akcesoria fryzjerskie
<h1><a href="http://www.gorgol.pl/index.php?dzial=kontakt">Kontakt</a></h1> - artykuły fryzjerskie,akcesoria fryzjerskie
<h1><a href="http://www.gorgol.pl/index.php?dzial=pytania">Pytanie odpowiedzi</a></h1> - artykuły fryzjerskie,akcesoria fryzjerskie
<h1><a href="http://www.gorgol.pl/index.php?dzial=ocena">Ocena</a></h1> - artykuły fryzjerskie,akcesoria fryzjerskie
Wyszukiwać można podając kod produktu (np. 16 01 120, ze spacjami lub bez) lub nazwę (np. szczotka pneumatyczna)

BeardyMan.eu
Dotacje UE
Gorgol - fryzjestwo
Untitled Document
 
 

1. Czy dysponujecie katalogiem i czy można go wysłać na podany adres bezpłatnie?
2. W jaki sposób mogę otrzymać cennik produktów?
3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
4. Czy posiadamy formularz zamówienia?
5. Czy w (miasto) posiadacie filię hurtowni?
6. Czy są stosowane rabaty i na jakich zasadach?
7. Jestem nowym Klientem, czy przy pierwszym zamówieniu mogę otrzymać fakturę terminową?
8. W jaki sposób otrzymam towar?
9. W jakim czasie od momentu złożenia zamówienia otrzymamy towar?
10. Kto ponosi koszty transportu?
11. Czy można otrzymać towar w zawieszkach z kodem kreskowym?
12. Czy można otrzymać od Państwa wraz z zamówionym towarem gratisowy stojak ekspozycyjny?
13. Niektóre towary są zaznaczone w cenniku jako opakowanie zbiorcze w którym są różne kolory tego samego artykułu, tzw mix kolorów. W mojej dostawie chcę aby był to jeden wybrany przeze mnie kolor, czy jest to możliwe?
14. Czy zamówienie musi zawierać pełne opakowania zbiorcze tak jak jest to oznaczone w liście cenowej?
15. Dlaczego w szczotkach pneumatycznych zawsze brakuje jednej szpilki, w gumowej poduszce jest dziurka, ale nie ma szpilki?
16. Czy jako osoba fizyczna mogę złożyć zamówienie, czy może wymogiem do składania zamówień jest prowadzenie działalności gospodarczej?
17. Czy mogę zamówić tylko jedno opakowanie szczotek do włosów?


1. Czy dysponujecie katalogiem i czy można go wysłać na podany adres bezpłatnie?
Tak dysponujemy katalogiem i możemy go wysłać bezpłatnie na podany adres.
Prosimy o przesłanie swoich danych kontaktowych do Działu Handlowego wraz z prośbą o wysłanie katalogu.
Katalog w wersji elektronicznej można również pobrać klikając tutaj.
Jest on też dostępny w dziale do pobrania na naszej witrynie internetowej.

2. W jaki sposób mogę otrzymać cennik produktów?
Prosimy o kontakt z naszym Działem Handlowym.
Zwyczajowo cenniki wysyłamy do naszych Klientów pocztą e-mail.

3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie można złożyć telefonicznie, faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub osobiście w siedzibie firmy.
Składanie zamówień on-line jest w tym momencie jeszcze niemożliwe. Wkrótce postaramy się to zmienić.

4. Czy posiadamy formularz zamówienia?
Nie. Wkrótce mamy zamiar opracować taki formularz i umieścić go na naszej witrynie internetowej.

5. Czy w (miasto) posiadacie filię hurtowni?
Nie, nie posiadamy filii. Obsługa Klientów z całej Polski i za granicami odbywa się na zasadzie sprzedaży wysyłkowej.

6. Czy są stosowane rabaty i na jakich zasadach?
Tak. Stosujemy progi rabatowe. Im wyższy jednorazowy zakup tym wyższy rabat.
Odpowiednio:
(kwoty netto)
od 500 PLN - 10%
1000 PLN - 12%
1500 PLN - 14%
2000 PLN - 16%
2500 PLN - 18%
3000 PLN - 20%

dodatkowo:
odbiór we własnym zakresie - 2%
płatność gotówką - 2%

Przykład: Klient kupuje za 1000 pln, płaci gotówką i odbiera towar we własnym zakresie. W tej sytuacji otrzymuje (12+2+2) razem 16% rabatu.

Dla stałych Klientów stosujemy stałe rabaty, wyliczane na podstawie 3 miesięcznych lub 6 miesięcznych obrotów.
Przy zamówieniach specjalnych* rabaty są ustalane indywidualnie.

zamówienia specjalne* - zamówienia na artykuły nie występujące w naszej stałej ofercie.

7. Jestem nowym Klientem, czy przy pierwszym zamówieniu mogę otrzymać fakturę terminową?
Tak, jest taka możliwość, warunkiem jest jednak przesłanie faksem kilku dokumentów dotyczących Państwa firmy (zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, NIP, REGON, upoważnienie do wystawiania faktur VAT bez podpisu - kliknij tutaj aby pobrać wzór upoważnienia).

8. W jaki sposób otrzymam towar?
Zamówiony towar zwykle dostarczamy poprzez firmę kurierską. Jest też możliwość odbioru towaru z magazynu w miejscu siedziby firmy
(Za odbiór towaru z magazynu, Klient otrzymuje dodatkowe 2 % rabatu !). W niektórych przypadkach dostarczamy towary we własnym zakresie.

9. W jakim czasie od momentu złożenia zamówienia otrzymamy towar?
Zamówienia na towary znajdujące się w stałej ofercie:
- dostawa zajmuje nie więcej niż 2 dni robocze
- w pilnych przypadkach jest możliwość otrzymania paczki na drugi dzień roboczy (pod warunkiem, że zamówienie zostało złożone do godz. 13-tej dnia poprzedzającego dostawę)

Zamówienia specjalne ( na towary produkowane na zamówienie )

- w przypadku takich zamówień termin dostawy jest uwarunkowany wieloma czynnikami i za każdym razem indywidualnie ustalany z Klientem.

10. Kto ponosi koszty transportu?
Na terenie Polski
Jeżeli zamówienie opiewa na kwotę powyżej 500 PLN netto po rabacie, koszty transportu pokrywa Firma GORGOL. Poniżej tej kwoty, koszty transportu pokrywa Klient.
(kurier: UPS, paczka do 30kg to koszt 15 PLN, przesyłka za pobraniem 20 PLN, ceny netto)

Wysyłki zagraniczne
W przypadku wysyłek zagranicznych każdorazowo ustalane są indywidualne warunki dostawy.

11. Czy można otrzymać towar w zawieszkach z kodem kreskowym?
Tak, na życzenie Klienta dostarczamy towar w zawieszkach i z kodem kreskowym. Należy to zaznaczyć na zamówieniu. Nie powoduje to zmiany ceny produktu.

12. Czy można otrzymać od Państwa wraz z zamówionym towarem gratisowy stojak ekspozycyjny?
Tak, po uzgodnieniu kilku kwestii z Działem Handlowym jest taka możliwość.
Jeśli chodzi o większe stojaki ekspozycyjne lub tzw. kratownice stosujemy umowę bezpłatnej dzierżawy.

13. Niektóre towary są zaznaczone w cenniku jako opakowanie zbiorcze w którym znajdują się różne kolory tego samego artykułu, tzw mix kolorów. Chcę aby w mojej dostawie był to jeden wybrany przeze mnie kolor, czy jest to możliwe?
Tak, na życzenie Klienta możemy dostarczyć produkty w wybranym kolorze.

14. Czy zamówienie musi zawierać pełne opakowania zbiorcze tak jak jest to oznaczone w liście cenowej?
Nie, nie musi. Można zamawiać pojedyncze sztuki, mimo iż w cenniku podane są ceny opakowań zbiorczych.

15. Dlaczego w szczotkach pneumatycznych zawsze brakuje jednej szpilki, w gumowej poduszce jest dziurka, ale nie ma szpilki?
Nie jest to wada produkcyjna, jest to otwór techniczny i służy do wpuszczania i wypuszczania powietrza z gumowej poduszki. Jest to konieczne aby guma była elastyczna, a szczotka zachowywała prawidłowe właściwości użytkowe.

16. Czy jako osoba fizyczna mogę złożyć zamówienie, czy może wymogiem do składania zamówień jest prowadzenie działalności gospodarczej?
Aby złożyć zamówienie nie jest konieczne prowadzenie własnej działalności. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności nie będzie jednak możliwe wystawienie faktury terminowej. Dostawa towaru będzie zrealizowana paczką kurierską za pobraniem. (kurier: UPS, paczka do 30kg to koszt 16 PLN + ewentualne pobranie 9 PLN, ceny netto)

17. Czy mogę zamówić tylko jedno opakowanie szczotek do włosów?
Zamówienia można składać na dowolną ilość naszych produktów. W przypadku zamówień poniżej wartości 500pln netto doliczone zostaną koszty transportu (kurier: UPS, paczka do 30kg to koszt 16 PLN + ewentualne pobranie 9 PLN, ceny netto)


 

 
o firmie l nasze produkty l usługi dodatkowe l do pobrania l kontakt l pytania i odpowiedzi l oceń nas